Long Money songtexte

Suche nach Long Money Songtexte indem du Textpassagen ins Suchfeld eingibst. Suche einen der angezeigten Long Money Texte aus und gucke die Texte sowie das Video. Es gibt 60 Songtexte von Long Money.

Verwandte Künstler: Long & junior, Long shot party, Long strike, Money factor, A long winter, Jaron andthe long road to love, Jaron & the long road to love, Gynger money gang

Flo Rida - Money right (feat. rick ross & brisco) lyrics

got my money right, I aint nothin nice, ... what the bitches like all day long I got my money right, I ... what the bitches like all day long, I aint hurry for nothin

Vybz Kartel - Money tree lyrics

Yo, Weh mi granny tell me Money cya buy love Money, money, money, money cya buy love Money, money, money, money cya buy love ... But me nuh care caz a money me love [Chorus:] If

Post Malone lyricsPost Malone - Money made me do it feat. 2chainz lyrics

mil before the label Just as long as they know, money made me ... engine, watch me take off, money made me do it I said, yeah, ... I said money made me do it I said, yeah,

Kid Ink - Money and the power lyrics

Intro: Kid Ink] Money and the power Once you get ... you down cause I got the money and the power Once you get ... We’ve been going hard for too long Can’t get enough, what is

Elvis Presley lyricsElvis Presley - Money honey lyrics

bell. I let it ring for a long, long spell. I went to the ... s on his mind. He said, Money, honey. Money, honey. Money ... honey, if you want to get along with me. Well, I screamed

Manic Drive - Money lyrics

Don't need no black Rolex As long as my heart's beating ... sell my soul For all the money, all the money in the world ... take control For all the money, all the money in the world

Charlie Daniels - Money lyrics

shiver and they sweat for money (Money!) It don't seem to ... ll dig an early grave for money (Money!) They act like maybe ... and they marry ugly wives-for money (Money!) There just ain't no

Lynyrd Skynyrd - Money man lyrics

song goes out to all the money men He drives around in a ... fancy car Smokes those long cuban cigars He don't know ... can be Don't ask me ask the money man These boys are livin'

Prince - Money don't matter 2 night lyrics

again He never had respect 4 money it's true That's why he ... away in a huff And says 'Money don't matter 2 night' Money don't matter 2 night It sure

Dappy - Money can't buy lyrics

[Bridge] But how will long will they last Cuz I don't ... ain't nothing like it And money ain't gon' buy it Ohhhhh I'm ... ain't nothing like it And money ain't gon' buy it [Verse 2

Nas lyricsNas - Money is my bitch lyrics

me trapped [Chorus] My money, money, money, my bitch is my ... money Ohhh money you my honey Money is my ... bitch Ohhh money, money, money, love her cause she keep a

R. Kelly lyricsR. Kelly - Money makes the world go round lyrics

Nas] QB Chitown Money make the world go round Money make the world go round ... (What? Go money) Money makes the world go round TM ... way that I live We came a long way From wiping coal outta

Dwight Yoakam - Long white cadillac lyrics

Sitting in the back Of a long white Cadillac Train ... Sitting in the back Of a long white Cadillac Sometimes I ... Sometimes I blame it on the money Sometimes I blame it all on

Jay-z lyricsJay-z - Money, cash, hoes (feat. dmx) lyrics

for those that throw bricks Money cash hoes money cash chicks ... That's life's a nigga, long as life prevent us We gonna ... read the scripture It reads money cash hoes how real was that

Mavado - Money changer lyrics

Money Make Money Make Money (AAAAYYYYYYYEEEEEE) But don ... Whaa'm to dem [Chorus:] Money dunt change we We ah money ... well flashy (who) Nuff bow long time fi Vosashi Nd wear

Everlast - Money (dollar bill) feat. sadat x lyrics

it's like that [Sadat X] Money, money, y'all [Everlast] It ... root of all evil [Sadat X] Money, money, y'all [Everlast] It ... y'all [Everlast] It takes money [Sadat X] to get that fly

Lil' Scrappy - Money in the bank (remix) lyrics

Remixxx,We Gotta Lotta Money,Come On We Didn't Have To ... !! [Chorus x4:] I Got Money In The Bank (Yea) Shawty ... Pistol [Chorus x4:] I Got Money In The Bank (Yea) Shawty

Rosanne Cash - Money road lyrics

from where we live But the long mine at the pearly gate The ... them will congregate Out on money road A lonesome boy in a ... foreign land Out on money road And a voice we’ll never

Lowkey - Long live palestine lyrics

replace them with laughter Long live Palestine, long live ... replace them with laughter Long live Palestine... While we ... to the news They make money of the products That we're

Nasty Habit - Money hungry lyrics

they say, that money can't buy me happiness, ... lovin' I just want your money Give it to me, give it to me ... lovin' I just want your money Give it to me, give it to me

Vybz Kartel - Money fi spend lyrics

is ah rising star, Me want money fi spend, spend spend Me ... want money fi spend, spend spend Me ... want money fi spend, spend spend Me ... want money fi spend say dat again! Me

Chinchilla - Money rules everything lyrics

by our kind permission MONEY RULES EVERTHING AND NOTHING ... LATER Listen, I'll make a long story short It's hard to ... charge you with a crime MONEY RULES EVERTHING AND NOTHING

Lil' Scrappy - Money in the bank lyrics

G's up, Lil Scrappy I got money BME (BME), money in the bank ... Unit! [Chorus - 4X] I got money in the bank (yea) shawty ... (yea) I got extra weed (yea) money long like sleeves (yea) If a

Kriss Kross - Money, power and fame lyrics

with the stack of that cash money [Mack Daddy:] (and I'm here ... [Chris Terry:] (and I got money on my mind) [Verse 4: MACK ... 5: Chris Terry] Now see money power and fame, three thangs

Dixie Chicks - Long time gone lyrics

for supper And me Ive been a long time gone Been a long ... row since I don't know when Long time gone And it ain't ... And Lord, I've been a long time gone Been a long time

Chris Norman - Long way from home lyrics

t you see I'm a lonely man a long way from home Hey momma take ... you leave I'm a lonely man a long way from home I got money ... t you see I'm a lonely man a long way from home Hey momma take

Saints Of Valory - Long time coming lyrics

around this town for way too long Think it's time I finally ... heart, got soul and some hush money It's been a long time coming ... pieces as we go It's been a long time coming We'll pick up

Jidenna - Long live the chief lyrics

wanna be the King, but Long Live the Chief For a li' ol' ... thang lil' boys bang bang Long Live the Chief Niggas ... wanna be the king, but Long Live the Chief Now watch

Tom Waits lyricsTom Waits - Long way home lyrics

ahead I can't hold on very long forgive me pretty baby but ... I always take the long way home money's just ... baby but I always take the long way home I put food on the

Joe Bonamassa - Long distance blues lyrics

my baby on the line. Hello long distance put my baby on the ... felt so blue. It's been a long time baby, Since I had a ... you. Well send me some money baby. Please don't talk no

Indigo Girls - Money made you mean lyrics

the butt of a joke take the long road to charity. Right or

Extreme lyricsExtreme - Money (in god we trust) lyrics

Almighty dollar Money I need more money Just a ... little more money Yeah, I need more money Money, money I need more money ... I need more money Just a little more money

Lil Kim - Money, power, respect lyrics

I believe in money, power and respect First you ... get the money Then you get the motherf- ... Kim) It's the key to life Money power respect That you need

Liza Minnelli - Money, money (ft. joel grey) lyrics

..Money Money makes the world go around .. ... ...the world go around. Money makes the world go around It ... make the world go 'round Money money money money Money money money money Money money money... If you happen to rich

Alborosie - Money lyrics

intro) death ova life money ova people this world is ... crazy (chorus) money money money because is the root of ... evil mi seh fyah babylon money money money tell you is the

Gorilla Zoe - Money man lyrics

show you what It takes. (Money Man) Keep the tab, I call em ... Jackie Chan (Money Man) Couple grand wrapped ... Up in a rubberband (Money Man) Glad lock and a scale

Illy - Long story short (feat. cisco tavares) lyrics

door I mean, I'd love more money, wouldn't we all? But ... on stage at my graduation Long way from walking train tracks

Ac Dc - Money made lyrics

work money made, work work money made, work work money made, ... work work money made Then went down to LA ... no burning out amount of money made Work work money made

April Wine - Money talks lyrics

work so hard just to get along Before I know it, all the money's gone I do my best just to ... make headway And save some money for a rainy day If money

50 Cent lyrics50 Cent - Money by any means (feat. noreaga) lyrics

ain't easy to make money (Whoo) So now everybody ... wanna take money (Uh huh, uh huh) You ain't a ... thug, matter fact you a fake money (Take money, uh) F*** wit

Darin - Money for nothing lyrics

Hey, is that why you call it Money for nothing money for ... heey,why you wanna call it money for nothing money for ... I got coming And they call it money for nothing Hey, I'm just

Dizzee Rascal - Money money lyrics

Money Money girls, Money Money Money girls, Money Money Money, girls girls, cash cash, ... Dizzee diz i keep the money coming in, eight hundred ... i bust a smile it's a big money grin, and i can't stop

Dj Khaled lyricsDj Khaled - Money lyrics

I talk I be talking ’bout money So please don’t talk to me ... if you ain’t talking ’bout money Weed, coke, ecstasy, nah we ... talkin bout money Don’t know what went wrong

The Game - Money lyrics

that's what I flush for My money or my glock, who do I trust ... big paper ("for the money") Benjamins, ... my niggaz get ("money") My bitches get (&quot

Rick Ross - "money make me come" lyrics

trill bitches F*** a nigga, money make me cum Boss you better ... girl come and get you some (Money make me cum, money, money ... make me cum Money make me cum, money, money

Bruno Mars lyricsBruno Mars - Money make her smile lyrics

music make her dance, and money money money make her smile Money money money make her smile Money money money make her smile ... see music make her dance, and money money money make her smile Money money money make her smile Money money money make her smile

Scarface - Money and the power lyrics

Scarface Money and the power, money and the ... ain't fallin short I got the Money and the power Yup! ... hehe ha hah hah.. yeah Money and the power, money and the

Serj Tankian lyricsSerj Tankian - Money lyrics

All for money, Save your money, Hide your money, Stuff ... your money, Hump your money Keep your money All for money, Waning patience People's ... traced to the tyranny of Money, All for money, Make your money, Hide your money, Stuff

Mavado - Money lyrics

just thru funny, Just thru money dem move Funny, just thru money, money We mek dem know ... [Chorus:] Money cya buy life but Money buy ... many other things Money gi yuh a lot of fake friends

Abba lyricsAbba - Money, money, money lyrics

around and have a ball.... Money, money, money Must be funny ... In the rich men's world Money, money, money Always sunny ... I could do If I had a little money It's a rich men's world A

At Vance - Money, money, money (abba cover) lyrics

around and have a ball... Money, money, money Must be funny ... In the rich man's world Money, money, money Always sunny ... I could do If I had a little money It's a rich man's world A

Bodine Koehler - Money lyrics

they forget one thing That money can not buy your way to ... that Can take us apart Money, money, money, f***ing money ... Money, money, money, f***ing money So baby I want this and

E-rotic - Money, money, money lyrics

around and have a ball... Money, money, money Must be funny ... In the rich man's world Money, money, money Always sunny ... I could do If I had a little money It's a rich man's world It

Foxes - Money lyrics

that it's all [Chorus] Money, money, money can't love you ... Money can't hold you Money can't love you back Money, money, money can't love you Money

Girls Aloud - Money lyrics

money money, your money honey So naughty naughty ... me that d-dinero Want your money honey, not your body buddy ... Want your money money (Pesos pounds y lira) I'm

Michael Jackson lyricsMichael Jackson - Money lyrics

t care They'd do me for the money They don't care They use me ... for the money So you go to church Read ... t care They'd kill for the money Do or dare The thrill for

Vybz Kartel - Money on scale lyrics

Good ova evil Hahaha... Money green (green. green) Me wah ... me nah fail Me wah weigh my money pan scale Buy out di world ... for sale Me wah weigh my money pan scale See di thugs dem

Vybz Kartel - Money pon mi mind lyrics

Intro:] Di money Hustle, hustle di money ... Hustle di money Mi hustle huslte di money ... Hustle di money Mi hustle hustle di money ... Hustle di money Mi hustle hustle di money A

The Kinks - Money talks lyrics

wouldn't sell for a price, Money talks and we're the living ... There ain't no limit to what money can do Money talks, money ... talks. Money can't breathe and money can't

Lawson - Money lyrics

if money just grew on trees I would ... kings and queens If I had money, money, money Get you every ... the world to lose If I had money, money, money If I'm gonna



Ähnliche Texte


Neue Texte



Nutzerbestimmungen und Datenschutz